Hehe. My máme teraz takú milú situáciu na škole. V polroku nám odišiel matematikár, pretože žiaci 7., 8. a 9. ročníka (spolu s rodičmi) mu robili zle, nespolupracovali, proste sabotovali celé jeho snaženie. Pretože ich nútil makať a dal im horšie známky, ako jeho predchodca, ktorého milé detičky chceli späť. Takže ho spoločnými silami vyštvali a teraz zrazu deviataci prekvapene zistili, že pôvodný sa samozrejme nevráti a zdesene sa pýtajú, kto ich pripraví na monitor a prijímačky? Nuž, milí zlatí, nech to idú skúsiť rodičia, ktorí boli takí múdri a stále do neho ryli a sťažovali sa a navrhovali mu, aby učil tak alebo onak.
Toto je ale trochu nepochopenie mému, lebo táto šablóna je o tom, čo bolo kedysi (nedávno) a už nie sa. Skrátka xhange of focus. Ale ja nemám taký pocit, *eby sa (slovenské) školstvo vôbec kedy sústredilo na kreativitu, critical assessment skills, či problem solving.
Ako že nie? Žiaci vyriešili svoj problém s neobľúbeným učiteľom. Len nezvážili vedľajšie účinky. :D
K tomu memorovaniu, je to pravda, ale zase na druhej strane niektoré veci sa naspamäť naučiť musíš. Napríklad v angličtine môžeš vedieť gramatiku, ale je ti to houby platné, ak nemáš slovnú zásobu.
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
Chybaju tam ti, co sa nemusia vobec ucit, lebo sa uz vsetko dolezite naucili na internete, pripadne to za nich vybavia rodicia.
Hehe. My máme teraz takú milú situáciu na škole. V polroku nám odišiel matematikár, pretože žiaci 7., 8. a 9. ročníka (spolu s rodičmi) mu robili zle, nespolupracovali, proste sabotovali celé jeho snaženie. Pretože ich nútil makať a dal im horšie známky, ako jeho predchodca, ktorého milé detičky chceli späť. Takže ho spoločnými silami vyštvali a teraz zrazu deviataci prekvapene zistili, že pôvodný sa samozrejme nevráti a zdesene sa pýtajú, kto ich pripraví na monitor a prijímačky? Nuž, milí zlatí, nech to idú skúsiť rodičia, ktorí boli takí múdri a stále do neho ryli a sťažovali sa a navrhovali mu, aby učil tak alebo onak.
Toto je ale trochu nepochopenie mému, lebo táto šablóna je o tom, čo bolo kedysi (nedávno) a už nie sa. Skrátka xhange of focus. Ale ja nemám taký pocit, *eby sa (slovenské) školstvo vôbec kedy sústredilo na kreativitu, critical assessment skills, či problem solving.
Ako že nie? Žiaci vyriešili svoj problém s neobľúbeným učiteľom. Len nezvážili vedľajšie účinky. :D
K tomu memorovaniu, je to pravda, ale zase na druhej strane niektoré veci sa naspamäť naučiť musíš. Napríklad v angličtine môžeš vedieť gramatiku, ale je ti to houby platné, ak nemáš slovnú zásobu.