chromozom

XX | XX

Prasačiny momentálne nie je možné zobraziť.
chromozom
argumentacia Zdroj: fb
 
stoplicek
stoplicek | 20.6.2022 13:11

Presne, ZSSR robil ešte horšie veci.


tmiro | 20.6.2022 14:33

V Rusku zabíjajú novinárov opozíciu atd
V ZSSR zabíjali opozíciu..
Co robili horsie?


stoplicek
stoplicek | 20.6.2022 15:50

čo tak si prečítať https://blog.sm...yhrali-cast-iii
prečítaj si aj prvé dve časti


Jojojo
Jojojo | 20.6.2022 19:30

Načo čítať knihy, keď je to pekne zhrnuté v jednom propagandistickom článku nejakého blogera na SME...


stoplicek
stoplicek | 21.6.2022 07:24

Ok, tak tu máš jednu knihu: https://repo.um...e=4&isAllowed=y


Jojojo
Jojojo | 21.6.2022 08:36

To nie je kniha. To sú skriptá zamerané na násilie v období stalinizmu.
Netuším, ako súvisia so súčasným Ruskom alebo s tým, čo sa deje teraz na Ukrajine.


tmiro | 21.6.2022 08:37

že to je pičovina, celá tá diktatúra aj bolševizmus potvrdil aj Blaha, ked sa posťažoval, že novinári ho prenasledujú ako sa prenasledovalo v päťdesiatych rokoch a že sú to eštébácke metódy.
aj ked raz mi to na FB v komentoch jeden kokot vyvrátil, ked dokázal, že to tak nie je, keď argumentoval, že život v ČSSR bol super, lebo ČSR si zmenila názov na ČSSR v šesťdesiatych rokoch, teda prenasledovanie ako v päťdesiatych rokoch sa jej netýka... a asi ani metódy ŠtB, ktorá fungovala do 1990....


take-A-stand
take-A-stand | 21.6.2022 09:53

Jojojo - co sa deje teraz na Ukrajine?


stoplicek
stoplicek | 21.6.2022 09:53

Jojojo, a kedy vládol stalin? Prečítaj si môj prvý príspevok v tejto diskusii.


vlado
vlado | 21.6.2022 11:56

jojkokot ale ano suvisi. preto zrušili memorial. https://histori...-i-slobodu.html


Jojojo
Jojojo | 21.6.2022 13:02

soplicek, ten obrázok má byť akože o falošnom argumente, kedy sa jedna vec "obhajuje" inou, nesúvisiacou.
V tomto prípade ide o niečo iné: pri jednej veci niektorí ľudia vyskakujú a hysterčia... pričom pri iných (ešte horších) vojnách čušali aj čušia ako voš po chrastou, nevšímajú si ich, prípadne ich otvorene obhajujú. Tomu sa hovorí pokrytectvo. Takéto obrázky slúžia iba na jeho zakrytie, pričom ľuďom, ktorí na týchto pokrytcov upozornia, pripisujú úmysel obhajovať ruskú inváziu.
Je to súčasť propagandy podobne, ako keď niekto robí paralely medzi putinovim režimom a stalinským terorom, medzi Ruskom a ZSSR - pričom pri pozitívnych veciach v ZSSR sa nezabudne vyzdvihnúť účasť Ukrajincov a iných národov, pri negatívnych veciach sa tvária, akoby ZSSR boli iba Rusi.

Ste nevzdelaný, ste hlúpy, zmanipulovaný, plný nenávisti, posudzujete veci na základe emócií a nie faktov a vaše vedomosti končia pri čítaní červených denníčkov a blogerov, ktorých odtiaľ ešte nevyhodili, lebo sú viac-menej konformný s režimovou propagandou a vedia vhodne vytiahnuť tému, ktorá sa akurát hodí do naratívu - v tomto prípade kydanie na Sovietov (stotožňovaných s Rusmi) a oslavovanie Našichspojencov (Lend and Lease počas 2.SV - mimochodom, tú pomoc splácalo Rusko do roku 2006).


take-A-stand
take-A-stand | 21.6.2022 13:06

ale samozrejme


tmiro | 21.6.2022 14:43

Pozitívne veci v ZSSR??? Jebe ti?!


Jojojo
Jojojo | 21.6.2022 15:49

"Nepochybne dejiny Sovietskeho zväzu v 30. – 40. rokoch 20. storočia nie sú len dejinách stalinských deportácií a štátneho násilia. Sú aj príbehom vysokého pracovného a morálneho nasadenia spoločnosti v rámci prvých sovietskych päťročníc, výdobytkov hospodárskeho a vedecko-kultúrneho rozvoja, hrdinskej odvahy, sebazaprenia a obetavosti sovietskych občanov v boji s nacistickou agresiou v období 2. svetovej vojny, spoločenskej mobilizácie v povojnovej obnove krajiny atď. Represívna stránka stalinizmu však bola závažnou súčasťou tohto mnohodimenzionálneho spoločenského pohybu v ZSSR a preto si zaslúži osobitnú pozornosť."

NejakýDezolátKtoréhoTrebaNahlásiť, Banská Bystrica, 2021.
SMEčko vie lepšie.


tato
tato | 21.6.2022 19:08

... A ked iní robili horšie, my Slováci len kupujeme ruský benzín a naftu.


vlado
vlado | 22.6.2022 12:33

jokokot ale iste, nikto nespochybňuje, že stalin dokázal vytiahnuť ruského mužika zo zemlianky a dal mu do ruky jadrovú bombu. ale za aké obete? je správne obetovať milióny ľudí pre nejaké chiméry? prečo inde vo svete sa to dalo bez prekračovania mrtvol, iba v rusku a číne nie?


stoplicek
stoplicek | 22.6.2022 19:15

Ach jaj, ale som dopadol, som nevzdelaný, hlúpy, plný nenávisti a neovládam fakty a ešte aj občas si prečítam okrem iného aj nejaký ten blog(asi nie ten správny), a to všetko len preto, lebo mám iný názor ako jojojo.
Prečo by som mal obdivovať krajinu, ktorá v septembri 1939 napadla Poľsko, v ten istý rok Fínsko, o rok neskôr zhltla Estónsko, Lotyšsko, Litvu a Besarábiu, časť Rumunska, dnešné Moldavsko? Prečo by som mal obdivovať krajinu, ktorá v r. 1968 prišla zachrániť naše krajšie zajtrajšky(na tanky v uliciach s hlavňami namierenými na ľudí nezabudnem do konca života), krajinu kde päťročnice boli ako mantra, pritom od polovice sedemdesiatych rokov videli, že to ide od deviatich k piatim, krajinu, kde začiatkom osemdesiatych rokov tvorila daň z alkoholu 5-8% HDP, krajinu, ktorá aj napriek množstvu úrodnej pôdy nedokázala vyprodukovať dostatok potravín pre svoje obyvateľstvo a približne 40% jej dovozu tvorili potraviny, krajinu, ktorú ak človek navštívil a chcel ísť aj niekde mimo mesta, potreboval bumažku, pretože výdobytky socializmu neplatili pre celú krajinu, krajinu, kde dežurnaja v hoteli vedela, koľkokrát si človek v noci prdol, krajinu, ktorá dával približne 10-18% HDP na zbrojenie, ktorá rozhadzovala peniazmi na podporu svojich spojencov vo vojnových konfliktoch po celom svete a ktorej vedecký výskum šiel skoro výlučne do zbrojenia? A čítať Blahu a Chmelára nebudem a nebudem.


Jojojo
Jojojo | 22.6.2022 21:20

Gulášisti čítajú veci, ktoré naservírujú propagandisti. A náhodou práve teraz je v kurze "stalinský teror", 1968, molotov-ribbentrop, ukrajinský hladomor,...
Ale furt netuším, čo to má spoločné s Ruskom, ktoré od začiatku 90. rokov rešpektovalo samostatnosť všetkých vymenovaných krajín, v spotrebe alkoholu obyvateľstvom je zarovno Slovenskom a z dovozcu potravín sa stal najväčším svetovým vývozcom?


take-A-stand
take-A-stand | 23.6.2022 11:00

"Ale furt netuším, čo to má spoločné s Ruskom, ktoré od začiatku 90. rokov rešpektovalo samostatnosť všetkých vymenovaných krajín,"
- mimo Ukrajiny (ktora ale nebola menovana), vyhraza sa Moldavsku, najnovsie aj Litve a popri tom "potichu" napadla alebo poskytla "mierovu pomoc" niekolkym dalsim ex-ZSSR statom, vybranym opakovane.
"v spotrebe alkoholu obyvateľstvom je zarovno Slovenskom"
- toto ma prekvapilo. Nepoznam metriku ale poznam Rusko - sipim tam zavaznu chybu v reportovani dat. Asi ako pocet umrti na Covid v Cine.
"a z dovozcu potravín sa stal najväčším svetovým vývozcom?"
- podla udajov svetovej banky je najvacsim exporterom USA, Rusko bolo na 11. mieste s 1/6 objemu USA. Kazdopadne vo financnom objeme exportuju cca 2x viac ako importuju.


stoplicek
stoplicek | 23.6.2022 12:23

Jojojo, ja som svojim prvým príspevkom reagoval na "iní robili aj horšie" z obrázku, vôbec som tu nedával paralely s Ruskom. A keď sa tu začínali spomínať úspechy ZSSR, nedalo mi a musel som reagovať, stále som písal o ZSSR, ani slovom sa sa nezmienil o Rusku. Ale teda poďme sa baviť o tom úžasnom a krásnom Rusku, o krajine, ktorá dodnes nepriznala podiel viny ZSSR na druhej svetovej vojne. O krajine, ktorá len nedávno, ústami Putina, obvinila Poľsko, obeť druhej svetovej vojny, z priamej zodpovednosti za druhú svetovú vojnu. Bavme sa o Rusku, kde v posledných rokoch vytvárajú z Poľska vonkajšieho nepriateľa, ktorý má zálusk na ruské územia. Bavme sa o Rusku, ktoré bombardovalo v Sýrii civilné štvrte a nemocnice a keď na miesto prišli záchranné jednotky, tak bombardovanie sa zopakovalo, o Rusku, ktoré dodnes neprijalo zodpovednosť za smrť jediného civilistu v Sýrii. Bavme sa o Rusku, na strane ktorého bojuje na Ukrajine Wagner group, ale čo sem pletiem nejakú Wagner group, však všetky zlé reči o nich sú len propaganda, a Utkin, zakľadateľ wagnerovcov je dobrý, bohumilý nacista, a len z dobroty srdca mučil a zabíjal ľudí v Sýrii a natáčal si to. A vlastne Rusko nemôže za to, že sú wagnerovci na Ukrajine, sú to žoldnieri, a v Rusku je žoldnierstvo protiústavné, a to, že sa wagnerovci zjavia všade tam, kde majú Rusi záujem, je len náhoda, rovnako je náhoda, že majú wagnerovci svoj výcvikový tábor hneď vedľa ruskej základne v Moľkine. Bavme sa o Rusku, ktoré napadlo Krym, a vlastne tam ruskí vojaci ani neboli, teda oni tam boli, ale nebojovali za Rusko, mali dovolenku a všade vo svete je normálne ak idú vojaci na dovolenku v plnej zbroji. Ak teda počas dovolenky bojovali na cudzom území, boli tam ako žoldnieri, podľa ruskej ústavy konali protiústavne, čo myslíš, koľko z nich bolo potrestaných? Bavme sa o Rusku, kde média dlhé roky vytvárajú protiukrajinské nálady prinášaním falošných správ o tom, čo sa deje na Donbase. O Rusku, kde vládne tvrdá cenzúra a kde je slovo vojna zakázané. Vlastne akáže tam vojna, však ruskí vojaci nie sú na Ukrajine. teda oni tam aj sú, ale nebojujú, vlastne oni aj bojujú ale nie proti Ukrajincom, oni len hrdo s úsmevom na perách bránia svoju vlasť a všetko ostatné je hnusná propaganda tých hnusných západných sorošovských médii. A nie, nehľadaj v mojich slovách nenávisť, je tam len znechutenie.


take-A-stand
take-A-stand | 23.6.2022 12:28

...nebojuju proti Ukrajincom, oslobodzuju Ukrajinu od fasistov. Kde aki civilisti? To nie su ludia, to su fasisti a gayovia. Mimo to aki Ukrajinci? Ukrajina neexistuje.


Jojojo
Jojojo | 23.6.2022 14:53

Nie, ty si iba náhodou spomenul ZSSR pri obrázku o Rusku.

Áno, poďme sa baviť o Rusku a Wagnerovcoch v Sýrii. Hlavne sa nebavme o tom, kde sa v tej Sýrií zobrali tisíce vyzbrojených islamistov s takým výcvikom a v takej sile, že aj regulérna sýrska armáda mala problémy udržať územie. Poďme sa baviť o protiukrajinských náladách v ruských médiách, kým v ukrajinských (aj našich) médiách Rusov v poslených rokoch priam milujú. Alebo sa pobavme o zločinoch ruských vojakov a slobode tamojších novinárov, zatiaľčo ideme vydať Asangea do USA za to, že odhalil vojnové zločiny Našichspojencov.
Máš to v hlave pekne zrovnané, štoplíček.


take-A-stand
take-A-stand | 23.6.2022 15:45

Áno, poďme sa baviť o Rusku a Wagnerovcoch v Sýrii. A v Mali, Lybii, Sudane, Chade, Nigerii, Centralnej afrike, Mozambiku... a kludne sa pobavme aj o islamistoch a o ich sile v porovnani so skapinajucou syrskou armadou... ale v kontexte okupacie Ukrajiny ma hlavne zaujima ich pritomnost tam.
Kludne sa bavme aj o slobode slova v Rusku (ak teda je o com vobec hovorit), zlocinoch ich vojakov, kludne sa pobavme aj o inych armadach a o Asangeovi, ale pekne po poriadku, v kontexte. Lebo ak nie, je to obycajny acohentizmus. V tom si expert, jojojojojojoj...


Jojojo
Jojojo | 24.6.2022 07:22

Takže je dovolené sa baviť iba o Rusku, na ktorého správanie síce nemáš žiadny vplyv, ale vrámci psychohygieny, prečo nie? A keď sa chce niekto baviť o Asangeovi a Našichspojencoch, ktorým naša vláda priamo pomáha tie vojnové zločiny páchať a médiá im robia alibi, to sa nesmie, to je ačohentizmus! :D
Tie médiá, ktoré dohodu medzi opozíciou a Janukovyčom z februára 2014 vymazali z povedomia sústavným ignorovaním, zato už po 58-krát píšu o 1968...


vlado
vlado | 24.6.2022 12:11

jojkokot:
"Poďme sa baviť o protiukrajinských náladách v ruských médiách, kým v ukrajinských (aj našich) médiách Rusov v poslených rokoch priam milujú."

výsledkom však nie je, že by sme napadli rusko, ale rusko napadlo ukrajinu. cítiš ten malinký rozdiel?

"Alebo sa pobavme o zločinoch ruských vojakov a slobode tamojších novinárov, zatiaľčo ideme vydať Asangea do USA za to, že odhalil vojnové zločiny Našichspojencov."

ideme vydať asangea vs 165 zabitých novinárov v rusku. pre jojkokota je to skoro to isté.


 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
loader