To je tak ked sa nejaka dedina oficialne oznaci ako sucast Bratislavy. A to nemyslim ako urazku, nic proti dedinam nemam, len sa mi zda, ze tie nizkopodlazne autobusy su robene skor do mesta, a nie do poli.
Lodoviko: principalne mas pravdu, ALE
1. ok, dajme dediny do BA, dobre, da sa
2. ok, dajme do dedin pri bratislave mhd, ok da sa,
3. ALE PRECO DO PICE TAM NEMOZU DAT PRIMESTSKE AUTOBUSY NA LINKY MHD KURVA DO PICE ? su rychlejsie, stabilnejsie a nezapadnu do snehu, jednoducho su na tieto cesty urcene. to su tam naozaj na dopravnom podniku ba taki ultrakokoti ?
Tie dediny pripájali komanči, ale zrejme im to vyhovuje, keď zostali. Inde sa po 1989 aj odpáhali od krajských miest... a pointa je asi v tom, že na viac busov v systéme asi nie sú peniaze...
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
to su tie na letnych s dezenom pod 1mm....?
To je tak ked sa nejaka dedina oficialne oznaci ako sucast Bratislavy. A to nemyslim ako urazku, nic proti dedinam nemam, len sa mi zda, ze tie nizkopodlazne autobusy su robene skor do mesta, a nie do poli.
Lodovik to vystihol, bude asi cesta medzi Rusovcami a Cunovom spoj 91.
Lodoviko: principalne mas pravdu, ALE
1. ok, dajme dediny do BA, dobre, da sa
2. ok, dajme do dedin pri bratislave mhd, ok da sa,
3. ALE PRECO DO PICE TAM NEMOZU DAT PRIMESTSKE AUTOBUSY NA LINKY MHD KURVA DO PICE ? su rychlejsie, stabilnejsie a nezapadnu do snehu, jednoducho su na tieto cesty urcene. to su tam naozaj na dopravnom podniku ba taki ultrakokoti ?
Tie dediny pripájali komanči, ale zrejme im to vyhovuje, keď zostali. Inde sa po 1989 aj odpáhali od krajských miest... a pointa je asi v tom, že na viac busov v systéme asi nie sú peniaze...